New York-ból hozott haza rangos díjakat az MVM Edison
Az MVM Edison startup verseny küldetése, hogy felkutassa és felkarolja a jövő innovációit. Olyan ötleteket és már működő startupokat keresünk, amelyek valós problémákra kínálnak megoldásokat, miközben megkönnyítik a felhasználók mindennapjait, és hatékonyabbá teszik – elsősorban – az energetikai szektor működését.
2022.03.24.
Platina díjjakkal ismerte el a New York-i Muse Creative Awards nemzetközi zsűrije az MVM Edison reklámfilmjét. Az alkotás több mint 6000 nevezés között, három kategóriában érdemelte ki a legjobbnak járó kitűntetést. 


Immáron hatéves múltra tekint vissza az MVM Edison startup verseny, amelynek mindenkori célja, hogy az újító ötletek megvalósulásához szakértői segítséget és akár befektetést is nyújtson, felkutatva a jövő legígéretesebb, kreatív, piacképes fejlesztéseit. A régió innovatív ötleteinek teret adó kihívás eddigi története során több mint ezer beérkezett pályamunka, közel ötven döntős csapat és számos izgalmas nyertes megoldás mellett kommunikációs aktivitásainak köszönhetően már számos rangos elismeréssel is büszkélkedhet. 


A nemzetközi díjak sorát az idei évben a Muse Creative Awards versenyen elnyert három platina trófea is tovább bővíti, ahol a 37 tagú nemzetközi szakértőkből álló zsűri olyan kreatív szakembereket keresett, akik képesek kreatív megoldásaik és ötleteik révén másokat is motiválni és alkotásra inspirálni. 


A legjobbak között végzett az IBM, a Mercedes-Benz, a Nissan, vagy éppen a Warner Bros megoldásai mellett az MVM Csoport megbízásából, a Lounge Group gondozásában készített MVM EDISON egyperces reklámfilm is, amely a beérkezett több mint 6000 pályamunka között a TV reklám, a technológia és tudomány kategóriában, valamint az operatőri munka szempontjából is a legjobbnak bizonyult.